Nederlandse klanten positiever over dienstverlening banken
donderdag 24 april 2014 | Bron: Eufin
Nederlandse banken hebben in 2013 beter voldaan aan de verwachtingen die klanten hebben van hun dienstverlening dan in voorgaande jaren. Dit blijkt uit de elfde editie van het World Retail Banking Report (WRBR) van Capgemini en Efma. Hiermee wijkt Nederland af van de wereldwijde trend: voor het eerst in drie jaar is het percentage positieve ervaringen die klanten hebben met de dienstverlening van hun bank over de hele wereld afgenomen. Dit is grotendeels te verklaren doordat de banken in veel landen niet aan de groeiende eisen en verwachtingen van de...
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV