Een dure reputatieles
maandag 07 maart 2016 | Bron: AMweb
De bedrijfsslogan ‘Volkswagen, das Auto’ is in een klap gewijzigd in ‘Volkswagen, das Sjoemelauto’. Het succes van het paradepaardje van de Duitse economie dreef jaren op het imago: betrouwbaar, degelijk, veilig en milieuvriendelijk. Dieselgate maakt daar voorgoed een einde aan. Niet alleen is het imago van Volkswagen fors beschadigd, maar ook van de totale automobielindustrie
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV