Schaf de interne klant af
maandag 30 mei 2016 | Bron: AMweb
Het denken in klantbelang en het centraal stellen van de klant is al langere tijd niet meer weg te denken uit onze sector. Het staat al een tijdje in alle strategische plannen en zal een blijvend aandachtspunt zijn voor het herstellen van het vertrouwen in de sector. Daar hebben veel banken en verzekeraars het al
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV