Kifid moet klagers actiever bijstaan: een beschamende ontwikkeling
vrijdag 24 juni 2016 | Bron: AMweb
“Wij kunnen wél door de mistbanken heenkijken die financiële instellingen optrekken. Wij hebben daartoe een expertise opgebouwd.” Was gesproken Fred Hammerstein, bestuursvoorzitter van Kifid. Het zijn woorden om moedeloos van te worden. Kifid (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening) voelt zich genoodzaakt om de ongeveer 7.000 verzekerden die zich per jaar bij het instituut met een klacht melden
Het bericht Kifid moet klagers actiever bijstaan: een beschamende ontwikkeling verscheen eerst op amweb.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV