ADV ‘Proactieve adviseur scoort beter bij klant’
dinsdag 06 december 2016 | Bron: AMweb
Financieel adviseurs die zich proactief opstellen richting hun klanten, krijgen een hoger gemiddeld cijfer en een betere NPS-score (klantloyaliteit) dan een adviseur die zich minder proactief opstelt. Dat blijkt uit een onderzoek onder ruim 500 consumenten uitgevoerd door bureau MWM2 in opdracht van Legal & General. “Een belangrijke uitkomst uit het onderzoek naar de dienstverlening
Het bericht ADV ‘Proactieve adviseur scoort beter bij klant’ verscheen eerst op amweb.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV