Kwaliteitsverbetering in de verzekeringsketen
woensdag 24 mei 2017 | Bron: AMweb
Het Adfiz Prestatie Onderzoek maakt transparant welke kwaliteit aanbieders leveren. Aanbieders grijpen deze input aan om hun dienstverlening te verbeteren. Allemaal in het belang van de klant. Maar welke facetten zijn voor adviseurs van belang, en waarop moeten verzekeraars nu veranderen voor een kwaliteitsverbetering in de verzekeringsketen volgens de adviseur?
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV