‘Empathische dienstverlening in de verzekeringswereld is het sleutelwoord’
vrijdag 15 september 2017 | Bron: AMweb
Wat de dag van de liefde met zonnestralen had moeten worden werd een dag vol (huil)buien vanuit de lucht. Tijdens het Cupido Festival gisteren in Nieuwegein, georganiseerd door CRM partners, was klantliefde de leidraad. Marktpartijen vanuit verschillende hoeken bespraken hun visie en strategie rondom klantbeleving. Vanuit de verzekeringswereld opende NV Schade het hart van hun werkwijzen waarbij volgens Customer Experience manager Marieke van Steekelenburg empathische dienstverlening het sleutelwoord is.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV