AFM: ‘Is het acceptabel als online aanbieders meer van ons weten dan wij over onszelf?’
dinsdag 31 oktober 2017 | Bron: AMweb
AFM’er Lars van de Ven, gespecialiseerd in de relatie tussen de impact van digitale marketing op de financiële wereld en het toezicht van de Autoriteit Financiële Markten (AFM), vraagt zich in een eerste van een reeks blogs af: “Is het acceptabel als online aanbieders meer van ons weten dan wij over onszelf?”. Van de Ven houdt de spiegel voor en tast af waar de grenzen liggen en wanneer we kunnen spreken van een ‘goed moreel kompas’.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV