Consument vecht tegen ‘oneerlijke polisvoorwaarden’, Kifid oordeelt anders
woensdag 18 april 2018 | Bron: AMweb
Een consument die zich bij Kifid heeft beklaagd over een beleggingsverzekering van Allianz heeft van de Commissie van Beroep van het klachteninstituut te horen gekregen dat de verzekeraar zich heeft gehouden aan de informatieverplichtingen. De consument vond dat hij door de verzekeraar voor het aangaan van de overeenkomst onvoldoende en onjuist is geïnformeerd en dat de verzekeraar haar zorgplicht heeft geschonden. De Commissie van Beroep dacht daar anders over. Ook van dwaling en oneerlijke bedingen is volgens de Commissie niet gebleken. In de vandaag...
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV