Tuchtcommissie banken neemt klacht consument nauwelijks serieus
vrijdag 04 mei 2018 | Bron: AMweb
De overgrote meerderheid van de klachten die worden aangebracht bij de Tuchtcommissie Banken komt van consumenten. Maar slechts in een enkel geval gaat het tuchtorgaan daadwerkelijk met de klacht aan de slag. De commissie behandelt hoofdzakelijk klachten die door de banken zelf zijn aangebracht, zo blijkt uit een inventarisatie door het actualiteitenprogramma Een Vandaag.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV