Succes verzekerd door interactieve persoonlijke klantdialoog
maandag 28 mei 2018 | Bron: AMweb
De klant van nu is beter geïnformeerd en kritischer dan ooit. Klantervaring is daarbij dé onderscheidende factor! Digitale transformatie moet 100% gericht zijn op verbeteren en personaliseren van de klantbeleving. Zo kunnen verzekeraars klanten winnen (conversie), behouden (retentie) en hun service verbeteren (loyaliteit) via alle touchpoints.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV