Steviger plek voor mediation in klachtproces
dinsdag 29 mei 2018 | Bron: AMweb
Bij Kifid is een belangrijke rol weggelegd voor bemiddeling. In onze visie op klachtbehandeling is dat een van de eerste stappen. Waar gaat het de consument om? Wat wil deze opgelost zien? Wat kan de bank of verzekeraar daarin betekenen? Onze secretarissen pendelen tussen de partijen heen en weer. Vaak lukt het om met die pendeldiplomatie een oplossing voor de klacht te vinden.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV