Bovemij verkiest directe klantfeedback boven Keurmerk Klantgericht Verzekeren
donderdag 01 september 2016 | Bron: AMweb
Per 1 september 2016 stopt Bovemij met het Keurmerk Klantgericht Verzekeren voor haar Bovag Autoverzekering. Het bedrijf gaat zich richten op directe klantfeedback. De consumententak van Bovemij was zes jaar geleden een van de eerste partijen die zich verbond aan het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Het afgelopen jaar heeft Bovemij zijn business units bedrijfsverzekeringen en particuliere
Het bericht Bovemij verkiest directe klantfeedback boven Keurmerk Klantgericht Verzekeren verscheen eerst op amweb.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV