Verzekeraars, kom zelf met argumenten tijdens Kifid-procedures
donderdag 06 september 2018 | Bron: AMweb
Het Kifid is ooit opgericht om geschillen tussen consumenten en financieel dienstverleners (zoals banken en verzekeraars) op een laagdrempelige manier tot een oplossing te brengen. Die financieel dienstverleners denken daar echter heel anders over. Na de lage drempel sleuren ze de consument een slangen- of valkuil in; door hun belangen te laten behartigen door een advocaat.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV