Lloyds Bank vraagt klantervaring adviseur op
maandag 17 september 2018 | Bron: InFinance
Lloyds Bank gaat klanten voortaan niet alleen vragen de kwaliteit van de eigen organisatie te beoordelen, maar óók die van de adviseur die heeft geadviseerd en bemiddeld bij de tot stand gekomen hypothecaire geldlening.
Door klanten het totale advies- en acceptatieproces te laten beoordelen kan Lloyds Bank continue controleren of beloftes worden waargemaakt, en verbeterpunten in het hypotheekproces snel identificeren. De kredietverstrekker ziet in deze metingen een extra instrument om de kwaliteit door de hele keten heen te verbeteren. Bij het...
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV