7 tips om een echt klantvriendelijke adviseur te worden
vrijdag 28 september 2018 | Bron: AMweb
Loyaliteit aan een merk of dienst, dat is iets van vroeger. De klant is koning en stemt steeds luider met de voeten. Toch ben je volgens Mr. Klantvriendelijkheid Egbert Jan van Bel ook in de financiële dienstverlening niet volstrekt kansloos als het om klanten werven en behouden gaat. Hij kwam tijdens am:hypotheken met de nodige do’s en don’ts.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV