Omgaan met dementie bij klantcontact
woensdag 17 oktober 2018 | Bron: InFinance
Rabobank, ING, ABN Amro en Volksbank laten hun medewerkers de online training ‘dementie bij de bank’ volgen. Daarin leren de medewerkers in 15 minuten hoe ze de signalen van dementie bij klanten kunnen herkennen én hoe ze hier goed op kunnen reageren. De trainingen zijn onderdeel van het programma ‘Samen dementievriendelijk’, een gezamenlijk initiatief van [...]
Het bericht Omgaan met dementie bij klantcontact verscheen eerst op InFinance.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV