ASR-rapper ‘dat vind ik’ meest irritante reclamespot van 2018
dinsdag 18 december 2018 | Bron: AMweb
Op een regenachtige dag in Utrecht heeft ASR de Loden Leeuw in ontvangst genomen. De prijs voor de meeste irritante commercial op de Nederlandse televisie. Rapper Sticks die monotoon de stem van een meisje overneemt als hij een punt wil maken over omgaan met financiën, kreeg 46 procent van de stemmen. ASR blijft daarmee de bouwvakkers van Becam voor in de verkiezing die wordt georganiseerd door Radar.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV