Kifid zoekt vaker bemiddeling via oriënterend gesprek met verzekeraar
dinsdag 26 maart 2019 | Bron: AMweb
Bij de start van de klachtbehandeling gaan Kifid-secretarissen vaker met een stapeltje klachten naar een verzekeraar, bank of beleggingstelling met als doel een bemiddelresultaat te halen. Een pilot met deze alternatieve werkwijze is goed bevallen: verzekeraars stelden in een oriënterend gesprek geregeld hun oordeel bij. Het levert volgens Kifid een extra mogelijkheid op voor zowel consument als de financiële dienstverlener om via bemiddeling het conflict op te lossen.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV