SNS wijzigt koers en decentraliseert klantcontact
dinsdag 18 juni 2019 | Bron: AMweb
SNS gaat de dienstverlening aan klanten in de toekomst volledig via de bankkantoren afhandelen. De transitie om het callcenter over te slaan en contacten met persoonlijke teams te regelen hoopt de bank nog voor het einde van het jaar af te ronden. “Door in te zetten op ‘persoonlijk’, verlagen we de drempel om contact met ons op te nemen en voorkomen we dat mensen blijven rondlopen met hun grote en kleine vragen over geld”, zegt SNS-directievoorzitter Ton Timmerman.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV