Tim Akkerman (Bol.com): Klanten willen de beste experience en service
vrijdag 09 augustus 2019 | Bron: AMweb
De invloed van grote techbedrijven, maar ook van de insurtechs en start-ups wordt steeds groter. De verzekeringssector ontkomt er daarom niet aan om serieus werk te maken van innovatie om relevant te blijven voor de klant. Voor Tim Akkerman van Bol.com staat als een paal boven water wat de hedendaagse consument wil: een leuk en gemakkelijk leven en vooral geen gedoe. Hij is op 17 september een van de sprekers op am:innosurance.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV