Allianz-klant betaalt achterstallige premie 9 minuten na 112-melding
vrijdag 24 april 2020 | Bron: AMweb
De premie van haar woonverzekering had uiterlijk op 31 mei bij Allianz binnen moet zijn. De eerste aanmaning van 4 juni trof geen doel, waarop de verzekeraar op 21 juni per brief meldde de dekking op te schorten. Vijf dagen later breekt er brand uit in de keuken. Nog geen 9 minuten na de 112-melding volgt een spoedoverboeking: te laat, vindt Allianz.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV