Lloyds Bank zet WhatsApp in richting intermediair
vrijdag 05 februari 2016 | Bron: AMweb
Tussenpersonen kunnen vanaf vandaag met hun vragen ook via WhatsApp of Online chat terecht bij de Intermediair Service Desk van Lloyds Bank. Beide tools worden-vooralsnog in een pilotproject- ingezet om intermediairs op een snelle en toegankelijke wijze bij te staan. Daarnaast heeft Lloyds Bank haar Online Hypothekengids doorzoekbaar gemaakt zodat tussenpersonen sneller en makkelijker kunnen
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV