Reputatieherstel in de branche: hoeveel impact heeft de ‘Fijn dat we verzekerd zijn’ campagne gehad?
dinsdag 23 mei 2017 | Bron: AMweb
De ‘Fijn dat we verzekerd zijn’ campagne van het Verbond van Verzekeraars ging vorig jaar een nieuwe fase in die dit jaar werd verlengd. De campagne, die in 2014 van start ging, kostte rond de twee miljoen euro en kent drie fases. In de eerste fase lag het accent op massamediale uitingen met tv en radiocommercials. In de tweede fase is ingezet op online advertorials. De derde en huidige fase is de dialoog met de consument. Maar wat heeft de campagne opgeleverd? Is de reputatie hersteld en hebben consumenten meer vertrouwen gekregen? Het Verbond ziet een...
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV