Succesvolle campagne Interpolis blijkt kopie van AT&T
vrijdag 14 juli 2017 | Bron: AMweb
De succesvolle en indringende bewustwordingscampagne van Interpolis gericht op het tegengaan van het gebruik van mobiele telefoons achter het stuur blijkt een kopie te zijn van een AT&T campagne. AT&T’s ‘It can wait’ campagne werd met een zelfde doelstelling in 2010 gelanceerd. In 2016 publiceerde AT&T een campagnefilmpje dat qua inhoud en setting heel erg lijkt op dat van Interpolis.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV