Offline klanten? In 3 stappen zijn uw klanten online
maandag 18 juni 2018 | Bron: AMweb
Een zorgnota declareren of een adreswijziging doorgeven? Verzekeraars bieden hiervoor steeds meer selfservice portalen aan. Goed voor de klantrelatie en het besparen van kosten. Echter, 70% van de klanten zijn nog steeds offline en kiezen dus voor de (dure) telefoon. Hoe krijgen verzekeraars hun klanten online? Onegini legt het in 3 stappen uit.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV