Klant herkent Rabobank niet als tussenpersoon en wil premiecompensatie voor ORV
maandag 17 januari 2022 | Bron: AMweb
De zorgplicht van adviseurs reikt niet zover dat hij klanten periodiek moet informeren over premiedalingen; mits daar geen uitdrukkelijke afspraken over zijn gemaakt. Kifid wijst soortgelijke klachten snel af met een verwijzing naar de CvB-uitspraak over de ORV-kwestie. Een klant van de Rabobank vindt niet dat de bank zich op die uitspraak mag beroepen, omdat de bank voor de consument onherkenbaar is als tussenpersoon.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV