Nieuwe merkstrategie Ohra zoomt in op positieve ervaringen van klanten
dinsdag 15 maart 2022 | Bron: InFinance
In haar nieuwe merkstrategie stelt Ohra verrassend positieve ervaringen van klanten centraal. Onderdeel van de andere koers is ook een gemoderniseerd logo en een nieuwe pay-off: ‘Ja, dat is Ohra’. Brenda Gerritsen-Brouns, manager Merk & Communicatie, legt de nieuwe koers uit: “Contact met een verzekeraar is meestal niet voor de lol. Mensen stellen zich erop [...]
Het bericht Nieuwe merkstrategie Ohra zoomt in op positieve ervaringen van klanten verscheen eerst op InFinance.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV