Bestaande klant met slecht energielabel heeft grootste urgentie
woensdag 21 december 2022 | Bron: InFinance
Op dit moment heeft ruim 38 procent van de NHG-portefeuille een energielabel D of slechter. Landelijk ligt dit percentage op 27 procent. Dit betekent dat klanten met een NHG-hypotheek vaker in een slecht geïsoleerde woning wonen en het hardst worden geraakt door de energiecrisis. "Aan de adviestafel zou het veel meer mogen gaan over verduurzaming [...]
Het bericht Bestaande klant met slecht energielabel heeft grootste urgentie verscheen eerst op InFinance.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV