Het Zwitserleven-gevoel wordt verbreed
dinsdag 12 maart 2024 | Bron: InFinance
Zwitserleven start een herpositionering van haar merk met een nieuw Zwitserleven-gevoel. De pensioenverzekeraar wil een bredere doelgroep gaan aanspreken. En ook pensioenen emotioneel begrijpelijker maken. Vanaf vandaag start Zwitserleven de merkcampagne ‘Een gevoel dat we delen’. Stond in eerdere campagnes de ‘eenzame’ pensioengenieter centraal, nu zien we vooral de personen die met hen meegenieten. “Als [...]
Het bericht Het Zwitserleven-gevoel wordt verbreed verscheen eerst op InFinance.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV