Home

Zoekveld

  • Home
  • Verzekeringen
  • Hypotheken
  • Pensioenen
  • Lenen
  • Sparen
  • Nieuwsbrief

Mogelijkheden (hyper)personalisatie keuzeomgeving vragen om verantwoorde inzet

donderdag 13 november 2025 | Bron: AFM

Technologische ontwikkelingen zorgen voor steeds persoonlijkere online gebruikerservaringen. Ook in de financiële sector groeit de aandacht voor zogeheten ‘hyperpersonalisatie’: het op maat maken van online keuzeomgevingen aan de hand van kenmerken, voorkeuren en gedrag van consumenten. Financiële partijen maken nog beperkt gebruik van hyperpersonalisatie, zo blijkt uit een verdiepende analyse van de AFM. Hyperpersonalisatie biedt kansen, maar vraagt ook om een zorgvuldige en verantwoorde inzet. De AFM wil samen met de sector verkennen hoe de mogelijkheden...

Lees het hele artikel
AFM
Linkedin Facebook TwitterWhatsapp

ONTVANG DAGELIJKS

het laatste verzekeringsnieuws

Aanmelden nieuwsbrief
  • Verzekeringsnieuws
  • Over Verzekeringsnieuws
  • Powered by Koko Kroup | Essenso
  •  
  • Disclaimer | Privacy
  • Cookiebeleid
  • Vervoer
  • Autoverzekering
  • Bestelautoverzekering
  • Bromfietsverzekering
  • Motorverzekering
  •  
  • Wonen
  • Inboedelverzekering
  • Woonhuisverzekering
  • Geld
  • Hypotheek
  • Lenen
  • Belasting
  •  
  • Vrije tijd
  • Reisverzekering
  • Caravanverzekering
  • Bootverzekering
  • Gezin & inkomen
  • Zorgverzekering
  • Uitvaartverzekering
  • Overlijdensrisico
  • Rechtsbijstand
  • Pensioen
  • AOV