Kantar TNS wijst Triodos als winnaar in klantonderzoek aan
donderdag 11 april 2019 | Bron: InFinance
Kantar TNS (voorheen TNS NIPO) heeft de eerste Nederlandse studie naar CX+ gedaan. Dit is een onderzoek naar merkbelofte en customer experience. De onderzoekers vroegen bijna 3.300 Nederlanders naar hun verwachtingen van bancaire dienstverleners en hun daadwerkelijke klantervaringen. Triodos gevolgd door ASN waren de bancaire dienstverleners die als beste uit de bus kwamen op het [...]
Het bericht Kantar TNS wijst Triodos als winnaar in klantonderzoek aan verscheen eerst op InFinance.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV