Consument kan pensioenklacht niet altijd kwijt
woensdag 08 mei 2019 | Bron: AMweb
Een klacht indienen bij een pensioenfonds of pensioenverzekeraar is niet altijd eenvoudig. Dat constateert de nieuwe Ombudsman Pensioenen Henriëtte de Lange. Zij adviseert organisaties hun website kritisch onder de loep nemen om vast te stellen of de klachtenprocedure daarop gemakkelijk te vinden is. Ook raadt zij aan te onderzoeken of het indienen van een klacht laagdrempelig genoeg is.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV