SKGZ: Zorgverzekeraars wijzen consument niet altijd op klachteninstituut
vrijdag 10 mei 2019 | Bron: AMweb
De Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen heeft vorig jaar 2.187 klachtendossiers behandeld. Een daling van 3 procent ten opzichte van een jaar eerder. Een positief resultaat? De geschillencommissie voor zorgverzekeraars zag het aantal klachten eind vorig jaar oplopen en ziet de stijging ook dit jaar doorzetten. Bovendien constateerde SGKZ dat lang niet alle zorgverzekeraars klagende consumenten wijzen op het onafhankelijke klachteninstituut.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV