Onboarden van klanten bij verzekeraars moet anders
dinsdag 24 september 2019 | Bron: AMweb
Het blijkt keer op keer uit onderzoeken dat consumenten nog steeds te makkelijk denken over hun wachtwoorden en vaak hetzelfde wachtwoord gebruiken. En klanten gebruiken die mooie portalen en apps die verzekeraars met de beste bedoelingen ontwikkelen, minder dan verzekeraars wensen. Dus beide partijen hebben veel te winnen bij een gestroomlijnd identificatie- en authenticatieproces. Hoe pak je dit aan?
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV