Commissie van Beroep: klacht te laat bij Kifid, dus niet behandelbaar
maandag 14 oktober 2019 | Bron: Kifid
De Commissie van Beroep van Kifid heeft in een beroepsprocedure vastgesteld dat de consumenten al rechtsbijstand hadden voordat zij hun huidige advocaat inschakelden. Om die reden hadden deze consumenten eerder bekend moeten zijn met de mogelijkheid om een klacht bij Kifid in te dienen. De Commissie van Beroep concludeert dat, zoals nu blijkt, de klacht te laat aan de Geschillencommissie is voorgelegd en dat de klacht volgens het reglement niet mocht worden behandeld. De verzekeringstussenpersoon is niet gehouden de eerder gedane uitspraak van de...
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV