AFM doet beroep op moreel kompas van verzekeraars met gepersonaliseerde premies
dinsdag 08 juni 2021 | Bron: AMweb
Het aantal verzekeringsproducten met een sterk gepersonaliseerde premie groeit. De AFM ziet daarnaast de mogelijkheden toenemen om op basis van gedrag en persoonlijke data producten in de markt te zetten. Dat kan volgens de toezichthouder leiden tot ongewenste situaties. De AFM wil daarover het debat aanzwengelen en publiceerde vandaag een lijst met negen aandachtspunten.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV