Eveline Ruinaard (Kifid): “Een klacht? Bel de klant en luister!”
donderdag 21 oktober 2021 | Bron: InFinance
De ambitie van Kifid is om consumenten en kleinzakelijke ondernemers met een financiële klacht een oplossing te bieden. Bij voorkeur door bemiddeling. Dat lukte Kifid vorig jaar in 46 procent van de behandelde klachtzaken. “Partijen bij elkaar brengen en naar elkaar laten luisteren is hiervoor soms al voldoende”, vertelt Eveline Ruinaard, voorzitter van de Geschillencommissie [...]
Het bericht Eveline Ruinaard (Kifid): “Een klacht? Bel de klant en luister!” verscheen eerst op InFinance.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV