Cito, DFO en Dutch Media Lab ontwikkelen ‘objectieve’ kennis- en ervaringstoets
donderdag 16 november 2017 | Bron: AMweb
Toetsontwikkelaar Cito gaat samen met softwarebedrijf Dutch Media Lab en bureau DFO een niet-commerciële kennis- en ervaringstoets ontwikkelen. Als tien hypotheekverstrekkers zich bij het initiatief aansluiten, moet de gevalideerde toets voor consumenten die zelf een hypotheek afsluiten (execution only) medio 2018 klaar zijn. Die gaat bestaan uit 20 meerkeuzevragen die samen met deskundigen uit de branche worden opgesteld.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV