‘Wft vergeet dat het gaat om het échte contact met de klant’
dinsdag 27 november 2018 | Bron: AMweb
Opleidings- en Exameninstituut Lindenhaeghe vraagt zich af of het strakke keurslijf van het Wft vakbekwaamheidsbouwwerk de manier is om de adviesmarkt te reguleren. “Wij zien en horen dat steeds meer adviseurs zich vooral bezighouden met regeltjes in plaats van de klant. Daar hebben zij dit mooie vak niet voor gekozen en daarmee doen ze zichzelf en hun klanten te kort.”
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV