ABN Amro hoefde klant niet te informeren over gedaalde ORV-premie
dinsdag 30 oktober 2018 | Bron: AMweb
Een klant van ABN Amro Levensverzekeringen heeft tevergeefs een beroep gedaan op de zorgplicht van de verzekeraar. In 2017 benaderde ABN Amro hem met een verbeterd aanbod voor zijn overlijdensrisicoverzekering die hij sloot in 2007. Volgens de klant, een oud-medewerker van ABN Amro, was dat veel te laat. Hij claimde 2.500 euro aan gemist premievoordeel bij het Kifid. Die stelde hem in het ongelijk.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV