Niet alleen verstand van verzekeren
vrijdag 17 mei 2019 | Bron: AMweb
Jaap Toorenaar zit al veertig jaar in de reclame. De tekstschrijver is verbonden aan het Rotterdamse reclamebureau ARA, bekend van Het ZwitserlevenGevoel. Met hem blikt am: terug op vier decennia reclame van verzekeraars. Zijn conclusie: ”Rolbevestigende campagnes komen nooit meer terug, maar verder is er niet zoveel veranderd. Een reclame die is blijven hangen, is tijdloos.”
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV