SNS op de persoonlijke toer
dinsdag 18 juni 2019 | Bron: InFinance
SNS keert terug van de tendens dat banken het klantcontact alleen maar digitaliseren en centraliseren. De bank gaat meer inzetten op persoonlijk klantcontact en zal haar dienstverlening decentraliseren. Klanten die contact zoeken met SNS krijgen straks niet langer een callcenter aan de lijn, maar worden direct doorverbonden met een vast team in de dichtstbijzijnde SNS-winkel. [...]
Het bericht SNS op de persoonlijke toer verscheen eerst op InFinance.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV