Aon bracht structuur in vernieuwing: ‘Aonvation is het smeermiddel van de innovatie’
dinsdag 02 juli 2019 | Bron: AMweb
Elke verzekeraar en intermediair heeft innovatie nodig om van toegevoegde waarde te blijven. Hoe hebben ze dat opgetuigd en waar houden de innovatiemanagers zich mee bezig? In am:49 staat een drieluik. Nederlands grootste intermediair Aon trapt af: “We hebben de laatste tijd veel focus gehad op integratie. Nu moeten we door naar innovatie.”
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV