Kifid lost fors meer klachten op via bemiddeling
maandag 04 mei 2020 | Bron: AMweb
Kifid is er opnieuw in geslaagd om meer klachten van consumenten tegen verzekeraars, banken en andere financiële dienstverleners via bemiddeling of schikking op te lossen. Bijna 58% van de 3.412 vorig jaar inhoudelijk behandelde klachten is op deze manier afgehandeld; in de twee jaren hiervoor lag dat percentage rond de 40%.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV