Inhaalslag
maandag 04 mei 2020 | Bron: AMweb
In 2019 heeft Kifid zo’n 500 klachten meer afgerond dan het jaar ervoor. Dat is een flinke inhaalslag. Ruim 3.400 consumenten en hun financiële dienstverlener kregen duidelijkheid over hun klacht. En opnieuw zijn de meeste klachten opgelost door bemiddeling of schikking. In bijna 2.000 klachtzaken gingen beide partijen tevreden de deur uit. Geen winnaar of verliezer, wel mensen die elkaar opgelucht een hand gaven.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV