Drie merken met één missie: meer kansen voor de adviseur
vrijdag 26 september 2025 | Bron: InFinance
De ABN AMRO hypotheekmerken ABN AMRO, Florius en Moneyou bundelden eerder dit jaar de krachten. Door synergie kunnen de merken sneller inspelen op veranderende klant- en adviseursbehoeften. Ook kunnen ze versnellen op het gebied van digitale innovatie. De merken blijven wie ze waren en vullen elkaar aan. Directeur Hypotheken Intermediair Karin Polman vertelt in dit [...]
Het bericht Drie merken met één missie: meer kansen voor de adviseur verscheen eerst op InFinance.
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV