‘Woofonds wil menselijke bankier zijn’
donderdag 19 mei 2016 | Bron: AMweb
Nieuwe technieken en communicatiemiddelen zorgen ervoor dat klanten tegenwoordig op een andere manier in contact staan met hun bank. Mobiel bankieren is niet meer weg te denken, via chat of whatsapp een vraag stellen aan je bank ook niet meer. Tegelijkertijd zijn echter ook de mogelijkheden voor menselijk contact afgenomen. Woonfonds vindt juist dat dit
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV