Kifid communiceert straks alleen nog online met adviseur over klacht
dinsdag 30 januari 2018 | Bron: AMweb
De complete klachtenafhandeling van Kifid met financiële dienstverleners gaat nog voor de zomer volledig online verlopen. Dit meldt Klantcontact.nl, een platform voor klantcontactprofessionals. De digitalisering maakt onderdeel uit van de vernieuwing van het online klachtenloket MijnKifid .
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV