Hoe Kruitbosch de fiets emotie gaf
dinsdag 09 juli 2019 | Bron: Elsevier
Wilco, Chris en Martin Kruitbosch laten het familiebedrijf uit 1955 bloeien. Ze breidden de groothandel in onderdelen en accessoires uit met de succesvolle eigen fietsmerken Cortina en Alpina. Dit jaar gaat de firma ‘als het goed is’ door de grens van 100 miljoen euro omzet. ‘Dat geeft extra dynamiek.’
Na drie kwartier ontstaat er lichte consternatie. ‘Ik weet niet wat je precies bedoelt,’ zegt Wilco Kruitbosch. ‘Volgens mij,’ reageert zijn broer Chris, ‘vraagt hij of we ook lelijke fietsen maken.’ Wilco: ‘In principe niet.’ ‘Smaken verschillen,’...
- Verzekeringsnieuws
- Over Verzekeringsnieuws
- Powered by Koko Kroup | Essenso
- Webtips
- Zeker.com | DirectZeker
- LevenWonen.nl
- Disclaimer | Privacy
- Cookiebeleid
- Geld
- Hypotheek
- Lenen
- Belasting
- Vrije tijd
- Reisverzekering
- Caravanverzekering
- Bootverzekering
- Gezin & inkomen
- Zorgverzekering
- Uitvaartverzekering
- Overlijdensrisico
- Rechtsbijstand
- Pensioen
- AOV